Sorry, δεν σε κατάλαβα...

Kiki's mood : trying to understand


Αγαπητό μου blog και αγαπητέ co-writer M.O.T.B.,
θα ξεκινήσω τον σημερινό μου
post με την αναφορά του ορισμού του συγκεκριμένου θέματος..

καταλαβαίνω [katalavéno] Ρ αόρ. κατάλαβα, απαρέμφ. καταλάβει (παθ., προφ., μόνο στον πληθ. του ενεστ. στη σημ. 2γ) : 1α. γνωρίζω το γλωσσικό κώδικα ή οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας χρησιμοποιεί κάποιος. β. αντιλαμβάνομαι κτ. με τις αισθήσεις μου. 2α. συλλαμβάνω το νόημα, τη λογική αλληλουχία. β. σχηματίζω σαφή εικόνα της πραγματικότητας, των αιτιών και των κινήτρων μιας ενέργειας, μιας συμπεριφοράς. γ. (παθ., προφ., μόνο στον πληθ. του ενεστ.): Καταλαβαινόμαστε, ο ένας καταλαβαίνει τι λέει ο άλλος ή ο ένας δείχνει κατανόηση για τον άλλο. δ. σχηματίζω μια άποψη, μια γνώμη για κτ., έχω μια προσωπική αντίληψη για κτ. 3. (μτφ., προφ.) για κτ. που με ικανοποιεί απόλυτα και το απολαμβάνω, το ευχαριστιέμαι.

Καταλαβαίνω ,λοιπόν, και καταλαβαίνομαι… Κατανοώ και γίνομαι αντιληπτός… Υπάρχουν πολλά θέματα που μπορούν να θιχτούν σχετικά με την κατανόηση..

Το πόσο καταλαβαίνουμε ή το πόσο γινόμαστε αντιληπτοί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το αν θέλουμε να καταλάβουμε κάποιον ή αν δεν γίνεται αντιληπτό από εμάς ότι δεν τον καταλαβαίνουμε ή αν δεν αφήνουμε τον εαυτό μας να γίνεται κατανοητός από τους άλλους… Είναι πολλά όλα αυτά..

Όσον αφορά τους δικούς μας ανθρώπους, συχνά καταλαβαίνουν πολλοί περισσότερα παρά ότι νομίζουμε εμείς πως καταλαβαίνουν αλλά σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι τόσο συχνό φαινόμενο.. Υπάρχουν στιγμές που γινόμαστε «χαζοί» ή απλά δεν ασχολούμαστε ή δεν αντιλαμβανόμαστε την σοβαρότητα μιας κατάστασης..

Άραγε θέλουμε και γινόμαστε έτσι ; Καλυτέρα να μην μπούμε σε αυτήν την διαδικασία..

Τι να το κάνεις όταν έχεις διπλά σου άτομα που δεν σε καταλαβαίνουν ή αν εσύ δεν δίνεις τον εαυτό σου..


« Όταν εγώ δεν είμαι καλά ή δεν νιώθω καλά, εσύ θα με καταλάβεις.. Όταν εγώ είμαι καλά, πάλι εσύ θα με καταλάβεις.. Όταν εσύ απογοητεύεσαι, εγώ θα σε έχω ήδη καταλάβει.. Όταν εσύ χαίρεσαι, εγώ ήδη θα μοιράζομαι την χαρά σου.. Σας το εύχομαι… »



Make a wish...

1 Comment:

M.O.T.B. said...

Τελικά είναι πολύ περίπλοκο να καταλαβαίνεις τον άλλον..

Γιατί ο καθένας παρατηρεί τα γινόμενα απο τη δική του ιδαίτερη οπτική γωνία.

Δεν υπάρχει ταυτοπροσωπία στον χαρακτήρα των ανθρώπων... Να το ξέρεις αυτό...

Υπάρχουν υποχωρήσεις και κοινές νοητές γραμμές πλεύσης.
Γιατί για να σε καταλάβει και ο άλλος, πρέπει και εσύ να του δείξεις την "κατανοητή" πλευρά σου..

 
Make A Wish