Μην μεγαλωνεις.. μικρουλα να μεινεις να μας το δηλωνεις!!!!

Kiki's mood : smiling

Ξημερωματα της 5ης Νοεμβριου του 1983...

Μια ετοιμογεννη μητερα εισερχεται στο μαιευτηριο με το χαμογελο στα χειλη.. Ο ερχομος του πρωτου της παιδιου ηταν θεμα λιγης ωρας..

Ο μελλοντικος πατερας και οι λοιποι αγαπητοι συγγενεις στην αιθουσα αναμονης περιμενουν εναγωνιως την ανακοινωση της γεννησης..

Παρ' ολα αυτα, η μικρη μας ηρωιδα ηταν λιγο παιχνιδιαρα και ταλαιπωρησε καπως την μαμα της..

Ειχε φτασει μεσημερι οταν ο γιατρος μετεφερε το χαρμοσυνο νεο στον μπαμπα και στην υπολοιπους συγγενεις.. Δακρυα χαρας πλημμυρισαν τα ματια ολων καθως το πρωτο μωρο της οικογενειας μολις ειχε ερθει στον κοσμο..Και το ονομα αυτης,Ολγα!

Σημερα,5 Νοεμβριου 2008, το μωρο της ιστοριας μας γινεται 25 χρονων!!!Γυναικα, πλεον, με πολλες επιτυχιες επαγγελματικα.. και οχι μονο!!

Θα κλεισω, λοιπον, την ιστορια με ευχες...

"Αδελφουλα, σου ευχομαι να εισαι παντα υγειης, ευτυχισμενη, χαμογελαστη, "παιχνιδιαρα", αγαπητη.. Να πετυχαινεις παντα αυτο που θες, οπως και ηδη κανεις αλλωστε. Και, τελος, σου ευχομαι οτι σκεφτεσαι αυτην την στιγμη να πραγματοποιηθει!"


Make a wish...



4 Comments:

M.O.T.B. said...

Ολγάκι μου, μέσα απο εδώ να σου πω και εγώ ένα χρόνια πολλά και να ευχηθώ να σου πηγαίνουν όλα όπως επιθυμείς και πάντα να περιτριγυρίζουνε άτομα σε αγαπάνε.

Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος said...

Αγαπημένη μου ξαδερφούλα χρόνια σου πολλά!!!!
Σου ευχομαι να πραγματοποιηθεί ό,τι κ αν επιθυμείς και να χεις πάντα και παντού επιτυχίες!!!!!!
Να σε χαιρόμαστε κ να σαι πάντα καλά κ λιγότερο γκρινιάρα!!!χαχα...

Ανώνυμος said...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!!!
Να ειστε παντα καλά, χαρούμενοι κ ευτυχισμενοι!!!!
Θα ομολογήσω οτι η αδελφούλα μου με συγκίνησε σήμερα!!! Ειναι τόσο καλή και εγω της φωνάζω,μερικές φορες!!! Ειναι στα πλαίσια της ''γκρινιάρας'' που αναφέρει η πολυαγαπημένη μου ξαδελφούλα!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!
Όλγα

Ανώνυμος said...

Xronia polla k oti epithymeis!!

 
Make A Wish