Πάει ο παλιός ο χρόνος...!!!

Kiki's mood : optimistic

Αγαπημένο μου blog και αγαπημένε μου Μ.Ο.Τ.Β.,
έφτασε παραμονή Χριστουγέννων και τα καλικατζαράκια όπου να ναι θα βγουν βόλτα...

Άλλος ένας χρόνος σε λίγες μέρες μας χαιρετά.. κι ένας άλλος περιμένει εκεί δίπλα να λάβει την σκυτάλη.

Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, συνήθως, όλοι μας κάνουμε ένα απολογισμό της χρονιάς που φεύγει..
Έκανα κι εγώ σαν άνθρωπος τον απολογισμό μου και με χαρά διαπίστωσα πως όλα πήγαν καλά!!

Ήταν μια χρονιά με πολλά "μαθήματα ζωής" που μέσα από πολλές καταστάσεις με έκανε πιο δυνατή και πιο σίγουρη!

Μετά τον απολογισμό, όμως, είναι καλό να βάζουμε και τους στόχους του καινούριου έτους.
Αυτούς δεν θα σας τους πω, μου αρκεί που τους έχω θέσει!!

Αυτό που έχω να σας πω είναι.. να σας ευχηθώ, όπως συνήθως κάνω μέσα από αυτό εδώ το blog..

"Εύχομαι σε όλους να είχατε ένα θαυμάσιο χρόνο και να έχετε έναν ακόμα καλύτερο, αισιόδοξο, υπέρλαμπρο, δημιουργικό, ευτυχισμένο και φυσικά υγιές 2009!!!"

Make a wish...

1 Comment:

M.O.T.B. said...

Εφυγε άλλος ένας χρόνος Κική μου.. Και μέσα σε αυτό το χρόνο, μαζί με όλα τα υπόλοιπα, γεννήθηκε και αυτό το blog. Και για beta blog, πήγε καλά.

Οπότε μακάρι και για το 2009 να μεγαλώσει και αυτό μαζί μας.

Αλλα θα τα πούμε και στο δικό μου post αυτά.

Προς το παρόν, καλά Χριστούγεννα σε όλους μας, με υγεία χαρά και αγάπη τριγύρω :-)

 
Make A Wish