Θα το πάρω κάποια στιγμή το πτυχίο!!

Kiki's mood : stubborn

Δεν θα δώσω ευκαιρία στο πτυχίο μου να έρθει όποτε αυτό θέλει..όχι,όχι!!!!
Ξεκινώντας αυτό το εξάμηνο και μπαίνοντας πλέον στο 4ο έτος είπα "Καιρός να μαζευτείς να τελειώνεις".
Όσο κι αν το τμήμα μου προσπαθεί ως κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να μην το πάρω το πτυχίο μου, εγώ πεισμάτωσα και δηλώνω "Θα το πάρω το πτυχίο!!!"

Αυτό το εξάμηνο, λοιπόν, με "πώρωσε" πολύ.
Εργασίες με πολύ ενδιαφέροντα θέματα, ωραία μαθήματα με συμπαθητικούς καθηγητές και φυσικά πολύ καλή παρέα συμφοιτητών!

Εύχομαι με πολύ περηφάνια και βασικά με μεγάάάλη ελπίδα.

"Καλό πτυχίο και σύντομα (σχετικά...) !!!"


Make a wish...

3 Comments:

Ανώνυμος said...

Εσυ θα το παρεις το πτυχιο!!εγω??αχχχ! τεσπα!Σκεφτειτε μονο τι μικρος που ειναι ο κοσμος! Τοοοοοοσσσοοοοος δα..Ευχη??? "Τρελα μυαλα με λογικες σκεψεις! Δοκιμαστε το..."

Kiki said...

Καλα μην ορκιζεσαι πως θα το παρω κι ολας!!!
Πιστεψε με,αν καταφερω να το παρω εγω..σιγουρα θα το εχεις παρει κι εσυ!!!
Σε ευχαριστουμε για την ευχη!
Φιλια!!!

Ανώνυμος said...

λοιπον παιδια μην τρελενεσται θα το παρω εγω το πτυχιο!!!!! αφηστε ρε ολες μαζι θα ορκιστουμε οπως κ μαζι μπηκαμε κ πιναμε εκεινα τα καφεδακια στην αρχη στην καφετερια στο στενακι!!
ποια ειναι η καλη παρεα κικη που εχεις στην σχολη?
παιζει κατι κ δεν το ξερω κικακι?? πες μου οτι εσυ μας πηρες τον νικο! αυτο ειναι μια ευχη:να μας τον παρεις!!!!!!!!


rakomela stin EEY

 
Make A Wish