Εισαγωγή (Pilot)


M.O.T.B. 's mood : Excited! Kiki's mood: Excited!

H Κική και ο M.O.T.B. βρισκονται σπίτι και πίνουν καφεδακι. Μπροστά τους το laptop ανοιχτό παίζει μουσική.

K:Δήμο, θυμασαι ποια ηταν η τελευταια φορα που εκανες μια ευχη;
M:Χμμμ...για κατσε να σκεφτω..Ναι,νομιζω πως θυμαμαι..
Κ:Νομιζεις..;
M:ε,ναι νομιζω..Δεν κραταω και ημερολογιο! Αν και νομίζω πως θα έπρεπε σιγά σιγά...
Κ:Αααα..σαν να μου εδωσες μια ιδεα...
M:Να πάω να αγοράσω ημερολόγιο;;;;
Κ:Όχι βρε! Να ξεκινήσουμε να γράφουμε...
M:Σαν τί να γράφουμε δηλαδή;
Κ:Γενικά... Ιδέες, απόψεις, ευχές...
M:Ξέρεις απο blogs;;
Κ:Όχι... Τι είναι;;
M:Κάτι σαν ημερολόγιο... Γράφεις ο,τι θες!
Κ:Και τι θα κάνουμε εμείς εδώ;;;
M:Θα γράψουμε και εμείς!
Κ:Ναί! Και θα προσπαθουμε απλα να κανουμε ευχες.. Που ξερεις..μπορει να πραγματοποιουνται!
M:Σωστάααα!!!
Κ:Μπορεί και να βγούν αληθινές... Τί λες, ξεκιναμε;;
M:Ξεκιναμε!
Κ:Και ποιά θα είναι η πρώτη ευχή;
M:Να πετύχει!!!!!
Κ:Ναι! Να πετύχει!!

Κι ετσι ξεκινησαν ολα..
Κι η ευχη παραμενει..Να πετύχει!!!

Make a wish...

4 Comments:

Ανώνυμος said...

It's my turn now to make a wish!
Αρχικα θα ευχηθώ στα παιδιά να πετύχει η προσπάθειά τους και χαίρομαι που με αυτη τους την κίνηση μας βάζουν σε μια διαδικασία εσωτερικής αναζήτησης και αντίληψης του τι μπορει να μας κανει πραγματικα ευτυχισμένους!
Η ευχή μου λοιπόν ειναι να κατορθώσουμε να έχουμε γύρω μας άτομα που μπορούν να μας χαρίσουν αληθινές στιγμές!Οι στιγμές γεμίζουν την ζωή αλλά και τις αναμνήσεις μας!
Όλγα

Ανώνυμος said...

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟΟΟΣΟ ΚΑΛΟ!!ΕΓΩ ΘΑ ΕΥΧΗΘΩ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ..!!
ΕΛΕΝΑΑΑΑΑ

M.O.T.B. said...

@Όλγα

Ολγάκι, σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια. Συνέχισε να διαβαζει όταν μπορείς και με το δικό σου comment, ίσως οι ευχές ολονών μας γίνουν καλύτερες.

Φιλιά πολλά!

@Έλεναααα

Έλενα, το blog έχει χώρο όποτε θές. Καιρός να αφήσουμε και εμείς το δικό μας στίγμα, όπως και όποτε μπορούμε.

Φιλιά!

Ανώνυμος said...

Μετά από πολύ καιρό Θα βάλω και τη δική μου πινελιά σε αυτό το blog...
Άργησα να το κάνω (ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ), αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει...

Είναι ωραίο να βρίσκεις τρόπους να εκφράζεσαι και να επικοινωνείς είτε με άλλα άτομα είτε και με τον ίδιο σου τον ευατό.Να λες σκέψεις, ιδέες, είτε τις καθημερινές σου
ανησυχίες.

Αυτό κυρίως βρήκα σε αυτό το blog.

Το κυριότερο όμως είναι οτι μου θύμισε ότι ποτέ δεν πρέπει να σταματάμε να κάνουμε ευχές κι ας μην πραγματοποιούνται, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βγουν αληθινές.

Δήμο Κική πολύ καλή δουλειά, μπράβο σας....
Χαίρομαι για εσάς, αξίζετε για πολλά πράγματα παραπάνω!!!

Η ευχή μου: Κάθε χρόνο να κάνετε όλο και μεγαλύτερα βήματα (είτε επαγγελματικά, είτε προσωπικά) και να πραγματοποιείτε κάθε σας ευχή!!

 
Make A Wish