Μα τι έχει αυτή η εποχή ;;;;

Kiki's mood : confused

Προσπαθώ να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει τον τελευταίο καιρό και είναι όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί σε μια περίεργη κατάσταση ..

Αγαπητό μου blog και αγαπητέ co-writer Μ.Ο.Τ.Β., λύστε μου την απορια!!!!

Τις τελευταίες μέρες επικρατούν τα νεύρα, η απαισιοδοξία, η ματαιοδοξία, η απογοήτευση και πολλά άλλα τέτοια "χαρούμενα" συναισθήματα ...

Εγώ από την άλλη είμαι μια χαρά κι αυτό είναι, επίσης, κάτι που με προβληματίζει και δεν σας κρύβω πως αρχίζω να επηρεάζομαι ..

Γι αυτό κι εγώ εύχομαι ..

"Αυτή η άσχημη εποχή να περάσει πολύ σύντομα.. Μπορεί να μην είμαστε καλά αλλά δεν είμαστε πότε μόνοι μας.. "


Make a wish...

2 Comments:

Ανώνυμος said...

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Η ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΤΗΝ ΑΓΝΟΕΙΣ...ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ Κ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΑΝΑΒΑΛΟΥΜΕ..

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΧΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ "ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗ" ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!!

Kiki said...

Στο ευχομαι Ελενακι..!
Ειπαμε..το μυαλουδακι ελευθερο!!!
Take care!!
Φιλιαα!!

 
Make A Wish