"Fly away..." "Fly away..."

M.O.T.B.'s mood: Dreamy


Αγαπημένο μου blog, αγαπημένη Κική,

δεν ξέρω γιατί, αλλά κάθε φορά που θέλω να ξεκινήσω ένα post, μου έρχεται καλύτερα να χαιρετήσω.. Ελπίζω αυτό να φύγει στην πορεία...

Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να σταματήσω να ακούω ένα συγκεκριμένο τραγούδι. Ενώ η λίστα τραγουδιών στο mp3, στο κινητό και στο pc, να'μαστε καλά, μεγάλη είναι, εγώ έχω μόνο ένα στο repeat.

Το τραγούδι αυτό είναι ένας μονόλογος. Μονόλογος μίας κοπέλας που έχει μόνο μία ελπίδα. Έχει σαν ελπίδα να "πετάξει" μακρυά απ'όλα όσα την "τραβάνε" πίσω... Πιό συγκεκριμένα, για όλα αυτά που την τραβάνε πίσω, αναφέρει ότι μέχρι τώρα απλά ζούσε τη ζωή της από "όνειρο" σε "όνειρο", ενώ αναρωτιέται γιατί απλά δεν την έζησε..

Αυτό το οποίο με κάνει περισσότερο να σκέφτομαι το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι ότι δεν αναφέρει πουθενά "ξέρεις κάτι;;; τα παρατάω όλα και φεύγω...". Απλά με ήρεμο τόνο φωνής, η ερμηνεύτρια του τραγουδιού λέει ότι μία μέρα θα "πετάξει" μακρυά.

Συνεχίζει όμως και υπομένει τα ίδια.

Το τραγούδι αυτό για κάποιο λόγο, για μένα είναι ιδιαίτερο. Για κάποιο λόγο κατα καιρούς έλεγα ότι θέλω να τα παρατήσω όλα και να κάνω στροφή 180 μοιρών. Κατα καιρούς γενικά, πίστευα ότι πάντα κάτι με πνίγει. Κάπως η ζωή δεν μου παίζει σωστό παιχνίδι.

Ποτέ δεν έφυγα τελικά. Συνέχισα απλά να ζώ τη ζωή από "όνειρο" σε "όνειρο".

Ξέρεις τι;; Η αλήθεια είναι ότι στην ουσία ποτέ δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Κανένας δεν με κυνηγούσε, η ζωή ποτέ δεν με έπνιγε.. Απλά, λίγες φορές έκανα πράξη αυτά που ήθελα. Και έτσι, με μπόλικα ανεκπλήρωτα όνειρα στην τσάντα της ζωής μου, συνέχιζα να προχωράω. Και ακόμα και αν το ξέρω τώρα πιά, δεν μπορώ να πώ : "τα παρατάω όλα και πετάω μακρυά". Απλά, όπως και η ερμηνεύτρια του τραγουδιού, ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα βρώ δύναμη και θάρρος να εκπληρώσω αυτά τα όνειρα που ξέμειναν στην τσάντα της ζωής μου και να μάθω να ζώ τη ζωή μου σωστά.

Ως τότε θα συνεχίζω κατα καιρούς να ακούω το τραγούδι και να σιγοτραγουδώ τους στοίχους.





Ευχή (δική μου) : Σιγά σιγά να "πιάσω" καλύτερα το νόημα της ζωής.

Ευχή (γενικότερη) : Να κάνουμε στη ζωή μας αυτό που θέλουμε. Και αν αυτό για κάποιο λόγο δεν συμβαίνει, να "πετάμε" μακρυά για κάτι καλύτερο.



Make a wish...

1 Comment:

Ανώνυμος said...

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΜΙΚΡΕ ΑΕΡΟΠΟΡΕ??

 
Make A Wish