Ωραία μέρα!!!!!!

Kiki's mood : happy & lucky


Αγαπητο μου blog και αγαπητε Μ.Ο.Τ.Β.,

η σημερινη μερα (23/10/2008) ξεκινησε πολυ ωραια και πιστευω πως ετσι και θα τελειωσει!

Λιγα λεπτα μετα τις 12.00 και ειμαι στ'αμαξι με την φιλη μου Εμμανουελα οταν συναντησαμε τον Roady!!!

Ο Roady ειναι ο μικρος μου φιλος και συγκατοικος που μοιαζει πολυ με τον γνωστο σε ολους Winnie!!!!
Τον υιοθετησα, λοιπον, και ειμαι χαρουμενη γι' αυτο!!Και μην νομιζετε πως ο Roady ειναι κανα σκυλακι.. !! Οχι, οχι.. Ειπαμε μοιαζει πολυ στον Winnie!!!


Εκτος ομως απο τον γλυκο μου Roady.. σημερα εχει και κατι αλλο η μερα μου!!

Σημερα παιρνει το πτυχιο της η γλυκια μου και αγαπημενη μου ξαδελφη, Θεοδοσια!!!!

Με τιμη και καμαρι θα παρευρεθώ στην ορκωμοσια της σημερα το πρωι!

Με αγωνα,που δινει καθε φοιτητης τις μερες μας και με θεληση θα εχει στα χερια της σε λιγες ωρες απο τωρα το πτυχιο του Οικονομικου Τμηματος του Πανεπιστημιου Πειραια!!!

Και ηρθε η ωρα για τις ευχες..

Γενικη ευχη : "Να εχετε ολοι μια ομορφη και τυχερη μερα!!!""

Ευχη στην πτυχιουχο : "Συγχαρητηρια!!!!Ειμαι πολυ χαρουμενη που κλεινει ενας κυκλος στην ζωη σου και ανοιγει ενας αλλος!!!Σου ευχομαι Καλη Σταδιοδρομια και Πολλες Επιτυχιες σε οτι κανεις!!!"


Make a wish...

2 Comments:

Motbgr said...

Καλωσορίζουμε το Roady στην παρέα λοιπόν!!!

Καλή μέρα σε όλους και Θεοδοσία συγχαρητήρια!!

Ανώνυμος said...

Εδώ πτυχιούχος!
Σας ευχαριστώ πάαααρα πολύ και στα δικά σας οι επόμενοι!!!
ευχαριστώ ιδιαιτέρως τη φωτογράφο μου!!!Έκανες πολύ καλή δουλειά!!!
Κοίτα να δεις που ένα χαρτάκι μπορεί να σου δώσει τόση χαρά!Ειδικά αν συνοδεύεται και από τα άτομα που αγαπάς!
Εύχομαι λοιπόν σε όσους έχουν σειρά να βιαστούν!!!
Και επίσης εύχομαι να συμβάλω στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας!!!χαχα..

 
Make A Wish