Η αποκάλυψη της έκπληξης!!!

Kiki's mood : proud


Δεν ξερω αν θυμαστε ενα προηγουμενο post μου στο οποιο ανεφερα σχετικα με μια εκπληξη που ετοιμαζα μαζι με τον Μ.Ο.Τ.Β.!

Με πολυ χαρα,συγκινηση και περιφανεια σημερα αποκαλυφθηκε η εκπληξη...

Η εκπληξη αφορουσε την πολυαγαπημενη μας φιλη Εμμανουελα και σχετιζεται με την συμμετοχη της σε ενα Παγκοσμιο Διαγωνισμο Φωτογραφιας!!!

Η καλη μας φιλη ειναι ενα μεγαλο ταλεντο στην φωτογραφηση.. κυριως τοπιων αλλα οχι μονο!

Η φωτογραφιες τις παντα προκαλουν τον θαυμασμο ολων μας.. Το μονο "αρνητικο" ειναι πως ειναι παααρα πολλες!!!!

Οσο αφορα την εκπληξη μας, χαρηκε παρα πολυ και συγκινηθηκε, ιδιαιτερα την στιγμη που ειδε με τα ματια της την συμμετοχη των φωτογραφιων της στον διαγωνισμο!

Δεν υπαρχει λογος να μας ευχαριστει συνεχεια.. Ηταν ενα μικρο δωρο και ενα μεγαλο ξεκινημα για την ενασχοληση της με κατι που τοσο αγαπαει και επιτυγχανει!!!

Σου ευχομαστε..

"Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!! Καθε επιτυχια σε οτι κανεις!!! Καλο ξεκινημα σε αυτο που τωρα ξεκινας!!! Να εχεις παντα διπλα σου ατομα που σε αγαπουν και τα αγαπας γιατι, πραγματικα, το αξιζεις!!!"

Make a wish...

4 Comments:

M.O.T.B. said...

Πραγματικά το ευχόμαστε αυτό, και εγώ και η Κική. Γιατί πιστεύουμε σε σένα.

Είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχεις!

Καλή επιτυχία!

the boy with the arab strap said...

μπορουμε να δουμε φωτο της φιλη σας?
εχω κα ιεγω κολλημα με τη φωτο ,στο αλλο μου μπλογκ ανεβαζω φωτο http://desolfoto.blogspot.com/

Ανώνυμος said...

Σας ευχαριστώ!!! Σας ευχαριστώ για όλα...
Όχι μόνο για τη έκπληξη που μου ετοιμάσατε, αλλά κυρίως που υπάρχετε στη ζωή μου...
Σας το έχω ξαναπεί, νιώθω όντως τυχερή και πιο δυνατή που σας έχω δίπλα μου!!!
Για κάθε καλή ή κακή στιγμή που περάσαμε και θα περάσουμε μαζί
Η έκπληξη ήταν το καλύτερο κλείσιμο μιας κακής περιόδου με νεύρα, στεναχώριες και τσακωμόυς.
Αλλά και η καλύτερη αρχή μια νέας, με πολλές πολλές ευχές και όνειρα!!!

"Εύχομαι να μην σας χάσω ποτέ και να μείνουμε πάντα έτσι... ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΡΕΛΗ ΠΑΡΕΑ!!!
Και το καλοκαίρι να πάμε όλοι μαζι.... που είπαμε??? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...α ναι.... ΙΑΠΩΝΙΑ!!!!"

Ανώνυμος said...

Εμμανουέλα καλή επιτυχία!!

 
Make A Wish