Καλή Βδομάδα!!!

Kiki's mood : positive


Τώρα θα μου πείτε έπρεπε να φτάσει Δευτέρα βράδυ για να μας πεις "Καλή Βδομάδα" ;

Ναι,ναι!!!Για ποιο λόγο να μην πρωτοτυπήσω ;

Αν σας έλεγα πρωί - πρωί τι θα άλλαζε ; Άλλωστε από έμενα εξαρτάται αν θα είναι καλή η βδομάδα σας ;

Δεν νομίζω.. Άλλα κι αν ακόμα είναι έτσι, να μου το πει τε να σας εύχομαι από Κυριακή βράδυ!!!

Ας αφήσω, όμως, την φλυαρία..


Αγαπητέ co-writer M.O.T.B. και αγαπητό μου blog σας εύχομαι..


"ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!"


Make a wish...


4 Comments:

Ανώνυμος said...

Εγω λοιπον με τη σειρα μου, σαν φιλη κ των δυο συνεργατων του blog αυτου, ειπα να προσφερω κατι απο τη δικη μου ματια σε αυτο το περοχο ταξιδι που λεγεται ζωη.... Γιατι για μενα πραγματικα η ζωη ειναι ενα ταξιδι... Ενα ταξιδι μεσα απο το οποιο βλεπεις τον ευατο σου αλλα κ τους αλλους. Δεν χρειαζεται νοημα για να ζεις ουτε χωρος για να αναπνεθσεις φιλε Μ.Ο.Τ.Β. Αυτα ειναι ψευδεσθησεις. Ψευδεσθησεις που δημιουργουμε εμεις οι ανθρωποι στην προσπαθεια μας για να νιωσουμε ευτιχια. Στην προσπαθεια μας να βρουμε την απολυτη αγαπη, οχι απο τους αλλους αλλα κυριως απο τους ιδιους μας τους ευατους. Οι αλλοι ειναι μονο το καθρεπτισμα των σκεψεων κ των συναισθηματων μας. Οταν θα νιωσουμε την απολυτη αγαπη απο τον ευατο μας, για καθε μας πτυχη για ,καθε μας σκεψη, τοτε το μονο που θα εχουμε ‘‘αναγκη‘‘ θα ειναι να δωσουμε,σε οποιοδηποτε επιπεδο,υλικο,συναισθηματικο ή κ πνευματικο. Για μενα λοιπον η ευχη ειναι η αγαπη. Σας ευχομαι να εχετε παντα αγαπη.

Ανώνυμος said...

Εγω ειμαι παλι... Απλα ηθελα να πω πως ονομαζομαι Έλενα κ χαιρομαι που ανακαλυψα αυτο το blog. Ελπιζω να αισθανεσται κ εσεις το ιδιο. Ειναι παντα ομορφο να ανακαλυπτεις οτι τελικα ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΕΜΕΝΗ ΜΙΑ ΜΙΑ,ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ!!!!!

Kiki said...

Κι η Ελενα φυσικα ειναι η κολλητη μου!!
Σε ευχαριστουμε φιλεναδακι μου!!!
Πραγματι καποια πραγματα ειναι ετσι ακριβως...
Φιλακια πολλα!!!
Να προσεχεις!!!

M.O.T.B. said...

@Έλενα

Να και που το μικρό μας blog έφτασε στην μακρινή Αμερική και συγκεκριμένα στο Άινταχο. Έλενα μου, δεν χρειάζεται να σου πώ πόσο πολύ μας έχεις λείψει και σε αγαπάμε, αυτό είναι περιττό. Ελπίζουμε να σε ξαναδούμε εδω μέσα κάπου, να απαντάς με τις όμορφες ευχές σου και να μας δείχνεις μέσα απο τα μάτια σου το δικό σου ταξίδι και πως αυτό εξελίσσεται.

Φυσικά και είμαστε μία κλωστή. Και θα γίνουμε και πιό δυνατή κλωστή στην πορεία. Αρκεί να έχουμε όλοι μας καλή διάθεση να συζητήσουμε για τις ευχές και τα πιστεύω μας.

Τελικά για άλλη μία φορά, με έβαλες στη θέση μου. Με 3 απλές φράσεις, μπόρεσες να με αφοπλίσεις και παράλληλα να μου δώσεις κουράγιο. Όλα είναι για να αγαπήσεις πραγματικά τον εαυτό σου. Μέσα απο τους γύρω σου, αγαπάς τον εαυτό σου περισσότερο. Φέρε τον εαυτό σου στο σωστό επίπεδο. Σε αυτό που του αξίζει..

Keep in touch Μαριαλένα μου. Σε χρειαζόμαστε εδώ να μας βάζεις στη θέση μας!

Φιλιά πολλα!

 
Make A Wish